2012. augusztus 2., csütörtök

II. évad - 11. fejezet – Kezdjük újra, tiszta lappal


- Én is szeretlek! – ölelt magához, miután szétváltunk. - Minden helyre fog jönni! – súgta a fülembe, mire elmosolyodtam. A rózsaszín felhők azonban rögtön eltűntek, mikor egy ismerős női hangot hallottam a bejárat felől.
- Itt meg mi történik?
- Orsi, te mit keresel itt? – ugrott fel rögtön Krisztián, én pedig átültem egy másik székre. Orsi végigmért mindkettőnket, aztán sóhajtva válaszolt.
- Ki vagy kapcsolva, otthon nem találtalak, a stúdióban sem, így gondoltam, hogy itt vagy, de azt nem gondoltam volna, hogy vele – mutatott rám szinte undorodva.
- És miért kerestél? – kérdezte idegesen Krisz. Orsi volt az, aki tönkretette a kapcsolatunkat, mindketten féltünk, hogy most mi lesz.
- A klippel kapcsolatban. De látom, sokkal fontosabb dolgod van, azért ne csináld azt, amit tavaly! – Az ajtó felé indult, de éreztem, hogy ezt nem hagyhatom így. Felpattantam a helyemről és megfogtam Orsi vállát, mielőtt még kiléphetett volna az ajtón. Kérdőn nézett rám, nem értette, mit akarok, hisz eddig, amikor csak lehetett elkerültük egymást.
- Figyelj, elmondhatnád, mi bajod van velem, mert ez így nem jó. Ahelyett, hogy megbeszéltük volna a problémákat ellenségeskedtünk egymással és ez is Krisztiánon csattant. Le kellene ülni és felnőtt módjára megbeszélni mindent, nem pedig egymás haját tépni! – mondtam el a véleményemet, Krisztián meg mosolygott és bólogatott mellettem. Mindhárman leültünk, Orsi egy darabig csendben ült maga elé meredve, mi pedig csendben őt néztünk.
- Niki, én… - szólalt meg végül halkan és látszott rajta, hogy nem nagyon tudja, mit mondjon. – szóval bocsánatot szeretnék kérni tőled. Tudom, hogy bunkó voltam és elcsesztem mindent, de annyira közel állt hozzám Krisz… mármint mindent el tudtam neki mondani, bármikor, ha szükségem volt rá, jött és segített. Aztán mikor jöttél te, úgy éreztem elveszítettem, mert inkább veled volt, mint velem.
Krisztiánnal mindketten döbbenten néztünk, hol Orsira, hol egymásra. Kiabálásra és veszekedésre számítottunk, ehelyett kiönti nekünk a szívét, és még előttem is megnyílik. Kicsit rosszul éreztem magam, hisz nem gondoltam, hogy ez a problémája, azt gondoltam, alapból ilyen… gonosz.
- Ezt miért nem mondtad? – szólalt meg először Krisztián, én még mindig nem tudtam mit mondani.
- Nem tudom. Nem mertem, vagy inkább túl büszke voltam.
- De mondhattad volna! Felőlem bármikor átmehetett volna hozzád Krisz, nem szabtuk meg, hogy ki, mikor, hova mehet! – mondtam, mikor már nagyjából összeszedtem magam.
- Tényleg sajnálom, hogy miattam szakítottatok, de látom sikerült helyrehozni a dolgokat. Szóval szerintem próbáljunk meg mindent előröl kezdeni. Tiszta lappal – kérte mosolyogva, mi pedig visszamosolyogtunk rá. Tényleg tökéletesnek tűnt ez a nap, viszont még ott zakatolt a fejemben, hogy a szüleimmel is meg kell beszélnem a dolgokat. Nem akartam sokáig halogatni, jó lenne minél hamarabb kibékülni velük is.
- Beszélnem kéne a szüleimmel – jelentettem ki hirtelen Krisztiánra nézve.
- Elvigyelek?
- Ne ma. Még kell egy kis idő. Legutóbb nagyon összevesztünk és nem akarom, hogy megint ez legyen!
Este Krisznek fellépése volt, így Tominál aludtam, aki ugrálva fogadta a hírt, hogy kibékültünk Krisztiánnal, viszont szomorú volt, hogy kevesebbet leszek otthon. Miss Plázacica szerencsére már hazament, így a saját szobámban a saját ágyamon, boldogan alhattam el. Úgy beszéltük meg, hogy egyelőre még nem költözök vissza, de ha mindkettőnken lesz ideje, akkor együtt alszunk majd.

***

SP VISSZATÉRT!

Budapest - Éder Krisztiánt, a népszerű tinisztárt egy ismert budapesti kávézóban kapták lencsevégre, amint exbarátnőjével találkozott. Az eleinte visszafogott hangulat később szenvedélyes csókolózásba váltott át. Vajon ennyi idő alatt sikerült helyre hozni a megromlott kapcsolatukat, ami miatt a lány egy évre Tokióba utazott? Vagy ez csak egy próbálkozás volt szerelmük újraélesztésére? A dolog kapcsán kérdeztünk SP-t, aki nem kívánt nyilatkozni, valamint felkerestük Vass Nikolettet, aki szűkszavúan bár, de válaszolt kérdésünkre:
- Történt köztetek valami SP-vel? Esetleg újra együtt vagytok?
„A magánéletünk csak is ránk tartozik. Megbeszéltük a múltbéli sérelmeinket, de hogy azután mi történt már a mi dolgunk, és örülnénk, ha nem zaklatnának ezzel többet egyikünket sem. Mindketten szeretnénk a munkánkra koncentrálni, most ez az első.” – nyilatkozta a modell.
Az biztos, hogy Krisztiánnak jót tett Niki hazatérése, ugyanis tegnap debütált új klipje „Olyan szép” címmel, mely már most hatalmas sikert aratott. Az előadó azt akarja bemutatni fiatal közönségének, amit átélt barátnője elvesztése után. Reménytelenség, bánat, alkotói válság. SP arra hívja fel a hallgatók figyelmét, hogy lépjenek túl a problémáikon, ne adják fel. A klip főszereplője az elismert színész, Fenyő Iván, aki ez fotózáson ismerkedett össze SP-vel.
Úgy tűnik, a sztár életében minden rendbe jött, új albumán dolgozik, több koncertet vállal és látszólag boldog.
Az egész szerkesztőség nevében sok sikert kívánok nekik, és remélem sikerül rendbe hozni a dolgaikat.

"Miért hisszük el, hogy minden rendben? Miért rejtjük el, hogyha valami bánt?"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése